Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 09:53 |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Performanţele măiestriei pedagogice în activitatea profesională a pedagogului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 135-140. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea pedagogică este o activitate complexă şi destul de dificilă. Pentru a avea succes în această activitate profesorul trebuie să dispună de măiestrie profesională. Componentele de bază ale măiestriei profesionale sunt: orientarea umanistă, competenţa profesională, aptitudinile pedagogice, tehnica de lucru. Fiecare din ele trebuie să aibă un nivel performant de dezvoltare. Se poate întâmpla ca la una din componente profesorul să aibă careva dificultăţi şi aceasta devine o piedică la formarea măiestriei profesionale. Profesorul trebuie în permanenţă să-şi perfecţioneze calităţile personale şi profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie măiestrie profesională, orientare umanistă, competenţă profesională, aptitudini pedagogice, tehnica de lucru, perfotmanţe, activitate pedagogică, calităţi personale, profesionale |
||||||
|