Performanţele măiestriei pedagogice în activitatea profesională a pedagogului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
807 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 09:53
SM ISO690:2012
TROFĂILĂ, Lidia. Performanţele măiestriei pedagogice în activitatea profesională a pedagogului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 135-140. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Performanţele măiestriei pedagogice în activitatea profesională a pedagogului


Pag. 135-140

Trofăilă Lidia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Activitatea pedagogică este o activitate complexă şi destul de dificilă. Pentru a avea succes în această activitate profesorul trebuie să dispună de măiestrie profesională. Componentele de bază ale măiestriei profesionale sunt: orientarea umanistă, competenţa profesională, aptitudinile pedagogice, tehnica de lucru. Fiecare din ele trebuie să aibă un nivel performant de dezvoltare. Se poate întâmpla ca la una din componente profesorul să aibă careva dificultăţi şi aceasta devine o piedică la formarea măiestriei profesionale. Profesorul trebuie în permanenţă să-şi perfecţioneze calităţile personale şi profesionale.

Pedagogical activity is a complex and rather difficult task. In order to be successful in this activity, the teacher must have professional stills. The basic components of professional craftsmanship are: humanistic orientation, professional competence, pedagogical skills, working technique. Each of then must have a high performance level in development. It can happen that of the components of the professional craftsmanship has some difficulties and this become a hindrance to the formation of professional craftsmanship. The teacher must constantly improve his personal and professional qualities.

Cuvinte-cheie
măiestrie profesională, orientare umanistă, competenţă profesională, aptitudini pedagogice, tehnica de lucru, perfotmanţe, activitate pedagogică, calităţi personale, profesionale