Articolul precedent |
Articolul urmator |
706 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 07:46 |
SM ISO690:2012 POSTICA, Larisa. Aspecte ale culturii morale la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 112-117. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 112-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educației morale este o activitate conștientă, complexă în vederea formării convingerilor, sentimentelor și comportamentelor morale și se realizează prin îmbinarea rațională a metodelor și procedeelor educative: explicație, convingere, exerciții cu caracter moral, încurajare prin organizarea unor situații educative. Cultura morală a preșcolarului este constituită din următoarele componente: normele morale general-umane; faptele morale; deprinderile morale; tradiţiile şi obiceiurile de comportare morală; sentimentele, opiniile, convingerile şi idealurile morale. |
||||||
|