Aspecte ale culturii morale la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
706 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 07:46
SM ISO690:2012
POSTICA, Larisa. Aspecte ale culturii morale la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 112-117. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Aspecte ale culturii morale la preșcolari


Pag. 112-117

Postica Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Procesul educației morale este o activitate conștientă, complexă în vederea formării convingerilor, sentimentelor și comportamentelor morale și se realizează prin îmbinarea rațională a metodelor și procedeelor educative: explicație, convingere, exerciții cu caracter moral, încurajare prin organizarea unor situații educative. Cultura morală a preșcolarului este constituită din următoarele componente: normele morale general-umane; faptele morale; deprinderile morale; tradiţiile şi obiceiurile de comportare morală; sentimentele, opiniile, convingerile şi idealurile morale.

The process of moral education is a conscious, complex activity to form moral beliefs, feelings and behaviors, and is accomplished by the rational combination of educational methods and methods: explanation, conviction, moral exercises, encouragement by organizing educational situations. The moral culture of the preschool consists of the following components: general human moral norms; moral facts; moral skills; traditions and customs of moral conduct; feelings, opinions, beliefs and moral ideals