Articolul precedent |
Articolul urmator |
675 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 12:33 |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda, BERGHI, Oxana. Rolul metodelor interactive în dezvoltarea competențelor de comunicare la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 86-93. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 86-93 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article is dedicated to the development of pre-school communication through interactive methods. The psycho-pedagogical peculiarities of childhood development of pre-school age that need to be respected in the organization of communication activities are analyzed. Interactive methods are addressed as a source of communication development in pre-school children. |
|||||
Cuvinte-cheie communication, competences of communication, preschool age, interactive methods |
|||||
|