Rolul metodelor interactive în dezvoltarea competențelor de comunicare la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
675 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 12:33
SM ISO690:2012
OVCERENCO, Nadejda, BERGHI, Oxana. Rolul metodelor interactive în dezvoltarea competențelor de comunicare la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 86-93. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Rolul metodelor interactive în dezvoltarea competențelor de comunicare la preșcolari


Pag. 86-93

Ovcerenco Nadejda, Berghi Oxana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

This article is dedicated to the development of pre-school communication through interactive methods. The psycho-pedagogical peculiarities of childhood development of pre-school age that need to be respected in the organization of communication activities are analyzed. Interactive methods are addressed as a source of communication development in pre-school children.

Cuvinte-cheie
communication, competences of communication, preschool age, interactive methods