Articolul precedent |
Articolul urmator |
773 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 21:45 |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Rolul agenților educaționali în familia contemporană. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 73-76. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 73-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pe parcursul istoriei, rolul educativ al familiei a fost deseori obiect al numeroaselor controverse. Cert este faptul că familia reprezintă ,,nucleul instrumental” fundamental al structurii sociale mai largi, în sensul că toate celelalte instituţii depind de influenţa acesteia. În zilele noastre a fi părinte nu mai este doar o calitate dată de aducerea copiilor pe lume, vârstă sau înţelepciune, ci devine tot mai mult o responsabilitate care cere anumite competenţe. [4] Și mama, și tatăl sunt importanți pentru copilul lor, pentru dezvoltarea lui. Rolul mamei este unul evident, legătura cu ea reprezintă relația primară, cea la care copilul se va raporta permanent. Care este însă rolul tatălui? Ce înseamnă un tată implicat? |
||||||
|