Formarea capacităţilor de comunicare la copiii de vârstă preşcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1131 283
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 13:16
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, PRODAN, Inga. Formarea capacităţilor de comunicare la copiii de vârstă preşcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 64-72. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Formarea capacităţilor de comunicare la copiii de vârstă preşcolară


Pag. 64-72

Mîsliţchi Valentina, Prodan Inga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

Articolul tratează problema formării capacităților de comunicare la copiii de vârstă preșcolară. În lucrare sunt prezentate diverse definiții ale conceptelor de capacitate și capacitate de comunicare, sunt elucidate particularităţile formării capacităților de comunicare la preșcolari, sunt expuse tehnologiile didactice cu impact maxim în formarea capacităţilor comunicative la copiii din învățământul preșcolar.

 This article treats the problem in forming of preschool children' communicative abilities. In this work are presented a variety of definitions of ability concepts and communicative abilities likewise, there are elucidated the peculiarities of formation of preschool children' communicative abilities. Moreover, the didactic technologies are rendered having a maximum impact in forming the preschool children' communicative abilities in education.