Aspecte ale comunicării didactice în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
698 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 19:10
SM ISO690:2012
IPATII, Aliona. Aspecte ale comunicării didactice în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 49-52. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Aspecte ale comunicării didactice în clasele primare


Pag. 49-52

Ipatii Aliona
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

Comunicarea didactica este un schimb de mesaje, cu conținut specific între cadrul didactic și elevi. Schema oricărei comunicări cuprinde: factorii comunicării, distanţa dintre aceştia şi dispoziţia aşezării lor, cadrul şi contextul instituționalizat, tipul de cod, situaţia enunţiativă etc. Comunicarea didactică are mai multe caracteristici, care o deosebesc de alte forme ale comunicării interumane, dar cele mai frecvente sunt: verbală, scrisă, nonverbală, paraverbală.

Teaching is an exchange of messages, with specific content between the teacher and students. The schema of any communication includes: the factors of communication, the distance between them and the disposition of their settlement, the framework and the institutionalized context, the type of code, the enunciative situation, etc. Didactic communication has several characteristics that distinguish it from other forms of inter-human communication, but the most common are verbal, written, non-verbal, paraverbal.