Articolul precedent |
Articolul urmator |
698 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 19:10 |
SM ISO690:2012 IPATII, Aliona. Aspecte ale comunicării didactice în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 49-52. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea didactica este un schimb de mesaje, cu conținut specific între cadrul didactic și elevi. Schema oricărei comunicări cuprinde: factorii comunicării, distanţa dintre aceştia şi dispoziţia aşezării lor, cadrul şi contextul instituționalizat, tipul de cod, situaţia enunţiativă etc. Comunicarea didactică are mai multe caracteristici, care o deosebesc de alte forme ale comunicării interumane, dar cele mai frecvente sunt: verbală, scrisă, nonverbală, paraverbală. |
||||||
|