Tipuri de lectură în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
996 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 16:06
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Tipuri de lectură în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 44-48. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Tipuri de lectură în clasele primare


Pag. 44-48

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

Lectura nu mai presupune o receptare pasivă a mesajului textului și este un proces personal, activ. Elevii claselor primare vor cunoaşte, prin intermediul lecturii, diverse tipuri de texte, literare şi nonliterare. Modalităţile de lectură aplicate pe text sunt: lectura-informaţie, lectura-distracţie, lectura-refugiu (formă de evaziune), lectura-plăcere, lectura-cultură, lectura-existenţă, lectură de informare, lectură literară, lectura de descifrare a simbolurilor sau a schemelor, lectura de destindere / de plăcere sau recreativă etc.

 Reading no longer involves passive reception of the text message and is a personal, active process. Students of primary classes will know through reading various types of texts, literary and nonliterary. The reading methods applied on the text are: reading-information, reading-fun, reading-refuge (evasion), reading-pleasure, reading-culture, reading-existence, reading, literary reading, reading of the symbols or schemes, relaxation / pleasure or recreational reading, etc.