Relația dintre gândire și atenție la copiii de vârstă preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
677 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 11:30
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, BULICANU, Maria. Relația dintre gândire și atenție la copiii de vârstă preșcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 10-16. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Relația dintre gândire și atenție la copiii de vârstă preșcolară


Pag. 10-16

Antoci Diana, Bulicanu Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

 Prezentul articol relatează cercetarea referitor la relația dintre gândire și atenție la copii de vârstă preșcolară. Analizând literaturi în domeniul psihopedagogic referitor la problema cercetării s-a lansat ipoteza precum că gândirea se află în strânsă legătură cu atenția la copiii preșcolari. În figuri am relatat repartizarea copiilor după nivelul de dezvoltare și coeficienții de corelație dintre gândire și atenție. În concluzie am determinat că gândirea cu atenția corelează pozitiv semnificativ la copiii de vârstă preșcolară.

 This article discusses the reference research on the relationship between thinking and attention in pre-school children. Analyzing literature in the field of psycho-pedagogy related to the research problem, the assumption was made that thinking is closely related to the attention of pre-school children. In the figures we have described the distribution of children by level of development and the correlation coefficients between thought and attention. In conclusion, we have determined that attention thinking positively correlates significantly with pre-school children.