Articolul precedent |
Articolul urmator |
1376 149 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 19:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.018.262+316.356.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (979) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica. Importanța parteneriatului grădiniță-familie în eficientizarea socializării la preșcolari. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 143-150. ISBN 978-9975-76-267-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.018.262+316.356.2 | ||||||
Pag. 143-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educaţional se adresează în principal părinţilor şi profesorilor şi se referă la a acţiona în acelaşi sens. Ceea ce hotărăşte familia trebuie să fie în acord cu măsurile şcolare, şi ceea ce face un părinte, să nu fie negat de celălalt. Mediul familial ocupă un loc central în multitudinea factorilor determinanţi ai evoluţiei individului. Copilul trebuie socializat şi modelat, iar fundamentarea personalităţii sale se realizează, în mare măsură, în interiorul familiei acestuia, care concentrează primul său univers afectiv şi social. Parteneriatul educaţional este forma de comunicare, cooperare şi colaborare în sprijinul copilului la nivelul procesului educativ. Acesta presupune o unitate de cerinţe, opţiuni, decizii şi acţiuni educative între factorii educaţionali. Parteneriatul educaţional se desfăşoară împreună cu actul educaţional. Procesul de colaborare cu părinţii asigură atingerea scopului educaţional, şi anume de a obţine dezvoltarea globală a copilului. Prin colaborarea părinţilor cu grădiniţa, aceştia pot completa, sprijini şi dezvolta personalitatea copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie grădiniță, familie, parteneriat, socializare, proces, eficientizarea socializării, preşcolari, kindergarten, family, partnership, socialization, process, socialization efficiency, preschool children |
||||||
|