Articolul precedent |
Articolul urmator |
693 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 16:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4+159.923.2 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 SCRIPA, Tatiana. Personalitatea în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 96-100. ISBN 978-9975-76-267-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2019 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 376.112.4+159.923.2 | |||||
Pag. 96-100 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii. |
|||||
Cuvinte-cheie personalitate, personalitatea cadrului didactic, formarea psihopedagogică inițială, incluziune |
|||||
|