Personalitatea în contextul educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
693 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 16:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4+159.923.2 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana. Personalitatea în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 96-100. ISBN 978-9975-76-267-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Personalitatea în contextul educației incluzive

CZU: 376.112.4+159.923.2

Pag. 96-100

Scripa Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii.

Cuvinte-cheie
personalitate, personalitatea cadrului didactic, formarea psihopedagogică inițială, incluziune