Articolul precedent |
Articolul urmator |
960 130 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 17:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 SCRIPA, Tatiana, COBILEANSCHI, Tatiana. Prevenția insuccesului școlar în contextul individualizării instruirii. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 91-95. ISBN 978-9975-76-267-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Succesul şcolar condiționează randamentul elevului din cadrul procesului instructiveducativ fiind condiționat de o serie de factori și este strict individualizat. Asigurarea succesului școlar conduce la o bună efectuare a educației și instruirii. În consecinţă, este necesar să se cunoască factorii principali în determinarea succesului / eşecului şcolar, rolul profesorilor în asigurarea condițiilor optime de educație și instruire. |
||||||
Cuvinte-cheie reuşită şcolară, nereuşită şcolară, insucces școlar, eşec şcolar, prevenţie, instruire individualizată |
||||||
|