Prevenția insuccesului școlar în contextul individualizării instruirii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
960 130
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 17:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (708)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana, COBILEANSCHI, Tatiana. Prevenția insuccesului școlar în contextul individualizării instruirii. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 91-95. ISBN 978-9975-76-267-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Prevenția insuccesului școlar în contextul individualizării instruirii

CZU: 37.015.3

Pag. 91-95

Scripa Tatiana1, Cobileanschi Tatiana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu", or. Cimişlia
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Succesul şcolar condiționează randamentul elevului din cadrul procesului instructiveducativ fiind condiționat de o serie de factori și este strict individualizat. Asigurarea succesului școlar conduce la o bună efectuare a educației și instruirii. În consecinţă, este necesar să se cunoască factorii principali în determinarea succesului / eşecului şcolar, rolul profesorilor în asigurarea condițiilor optime de educație și instruire.

Cuvinte-cheie
reuşită şcolară, nereuşită şcolară, insucces școlar, eşec şcolar, prevenţie, instruire individualizată