Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-19 10:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:821.135.1-342.09 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
SM ISO690:2012 ZBANCĂ, Augustina. Implicarea pedagogiei (inter)active în procesul de predare-învățare a fabulei în clasele primare . In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 411-417. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:821.135.1-342.09 | ||||||
Pag. 411-417 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|