Implicarea pedagogiei (inter)active în procesul de predare-învățare a fabulei în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
431 6
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-19 10:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:821.135.1-342.09 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085)
SM ISO690:2012
ZBANCĂ, Augustina. Implicarea pedagogiei (inter)active în procesul de predare-învățare a fabulei în clasele primare . In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 411-417. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Implicarea pedagogiei (inter)active în procesul de predare-învățare a fabulei în clasele primare

CZU: 373.3.016:821.135.1-342.09

Pag. 411-417

Zbancă Augustina
 
Liceul Teoretic „Litterarum”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020