Aspecte metodologice ale studierii pronumelui în clasa a III-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
487 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-04-15 18:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:811.135.1'373.23 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1999)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, VRABIE, Elena. Aspecte metodologice ale studierii pronumelui în clasa a III-a. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 277-281. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Aspecte metodologice ale studierii pronumelui în clasa a III-a

CZU: 373.3.02:811.135.1'373.23

Pag. 277-281

Golubiţchi Silvia1, Vrabie Elena12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020