Aportul cadrului didactic în formarea motivelor de învățare la elevii de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
631 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-05 17:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.6+373.3.015.3+371.13 (1)
Psihologie (3383)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
FLUIERAR, Valentina. Aportul cadrului didactic în formarea motivelor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 252-261. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Aportul cadrului didactic în formarea motivelor de învățare la elevii de vârstă școlară mică

CZU: 159.922.6+373.3.015.3+371.13

Pag. 252-261

Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2020


Rezumat

Eficiența activității pedagogice constituie pentru orice cadru didactic un obiectiv important al manifestării profesionale. Prestația didactică, în contextul asigurării succesului, este probată prin capacitatea cadrului didactic de a reflecta realitatea psihosocială de maximă complexitate, extindere și profunzime într-o modalitate accesibilă și, totodată, să incite elevii spre învățare. Gradul sporit de valorizare a dimensiunilor competenței profesionale ale cadrului didactic influențează substanțial atingerea de către elevi a unor performanțe înalte prin punerea în valoare a întregului potenţial biopsihic disponibil, fapt care constituie sursa unor motive puternice orientate spre succes.