Articolul precedent |
Articolul urmator |
631 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-05 17:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.6+373.3.015.3+371.13 (1) |
Psihologie (3383) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 FLUIERAR, Valentina. Aportul cadrului didactic în formarea motivelor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 252-261. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.6+373.3.015.3+371.13 | ||||||
Pag. 252-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficiența activității pedagogice constituie pentru orice cadru didactic un obiectiv important al manifestării profesionale. Prestația didactică, în contextul asigurării succesului, este probată prin capacitatea cadrului didactic de a reflecta realitatea psihosocială de maximă complexitate, extindere și profunzime într-o modalitate accesibilă și, totodată, să incite elevii spre învățare. Gradul sporit de valorizare a dimensiunilor competenței profesionale ale cadrului didactic influențează substanțial atingerea de către elevi a unor performanțe înalte prin punerea în valoare a întregului potenţial biopsihic disponibil, fapt care constituie sursa unor motive puternice orientate spre succes. |
||||||
|