Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016+37.015.3 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Metacogniția în contexte școlare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 222-229. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016+37.015.3 | ||||||
Pag. 222-229 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metacogniția este un concept relativ recent, vehiculat atât de psihologia cognitivă, cât și de științele educației, și atrage atenția asupra rolului subiectului în cunoaștere, în conștientizarea ei, prin apelul la autocontrol, autoapreciere și autoperfecționare a propriei cogniții. Cuvinte-cheie: metacogniție, schimbare, elev, cadru didactic, abilități metacognitive, cunoștințe metacognitive, învățare, monitorizare, control, reglare, memorare, atenție. Summary. Metacognition is a relatively recent concept, conveyed both by cognitive psychology and education sciences, and draws attention to the role of the subject in knowledge, its awareness, self-control, self-esteem, and self-refinement of one's own cognition. |
||||||
Cuvinte-cheie metacognition, change, student, teacher, metacognitive abilities, metacognitive knowledge, learning, monitoring, control, regulation, memorization, attention |
||||||
|