Articolul precedent |
Articolul urmator |
1056 215 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 21:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4+37.015.3 (4) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia, CUŞNIR, Lilia. Rolul cadrului didactic în socializarea copiilor cu sindromul Down. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 103-111. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 376.112.4+37.015.3 | |||||
Pag. 103-111 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Procesul de socializare a copiilor cu sindromul Down parcurge o cale destul de anevoisă întâlnind dificultăţi de diferit ordin. Specialiştii în domeniu menţionează că cunoaşterea de către cadrele didactice a specificului socializării acestor copii poate contribui la facilitarea procesului numit. Autorii articolului de faţă evidenţiază importanța dezvoltării abilităţilor sociale pentru copiii cu sindromul Down încă de la vârsta timpurie, fapt ce solicită de la cadrele didactice din grădiniţă, de la cadrul didactic de sprigin, de la membrii familiei competenţe în crearea unor condiţii care vor marca în mod semnificativ dezvoltarea socio-afectivă a copilului. |
|||||
|