Articolul precedent |
Articolul urmator |
861 109 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.2+37.015.3+316.6 (1) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Psihologie socială (960) |
SM ISO690:2012 ARTIOMOV, Laurenţia. Implicaţiile inteligenţei emoţionale, a intervenţiilor psiho-sociale în procesul educaţional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 26-32. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.2+37.015.3+316.6 | ||||||
Pag. 26-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inteligența emoțională (IE) este considerată drept una din componentele esențiale ale ajustării emoționale, bunăstării personale, succesului în viaţă, în relațiile interpersonale în diferite contexte ale vieții de zi cu zi. Acest articol este o tentativă de analiză a domeniului de cercetare al inteligenţei emoţionale în contextul educaţional și abordează importanţa ei pentru actanţii procesului educaţional. In lucrare se discută şi rolul intervențiilor social-psihologice, adică a exercițiilor scurte care vizează gândurile, sentimentele și convingerile elevilor, studenților referitor la școală, universitate, în aspectul contribuţiei lor la ameliorarea rezultatelor academice, reducerea esenţială a lacunelor în educaţie. |
||||||
|