Articolul precedent |
Articolul urmator |
594 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 21:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.356.2-053.2+37.018.1 (1) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (981) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 TURCULEŢ, Iuliana. Impactul mediului socio-familial şi al instituţiei preşcolare în dezvoltarea personalităţii copilului. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 133-138. ISBN 978-9975-50-197-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 12, 2017 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.356.2-053.2+37.018.1 | ||||||
Pag. 133-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article focuses of the influence o family and social environment to overcome the resistance phenomenon in children education. It outlines of successful education child in the family; enviromental conditions that ensure normal development of the child. |
||||||
Cuvinte-cheie family, social and family environment, functions of the family, creative potential. |
||||||
|