Corelații interdisciplinare în învățarea fizicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
564 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-10 10:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022:53 (3)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
CEBANU, Marcel. Corelații interdisciplinare în învățarea fizicii. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 24-28. ISBN 978-9975-50-197-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 12, 2017
Colocviul "Interuniversitaria"
12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016

Corelații interdisciplinare în învățarea fizicii

CZU: 37.022:53

Pag. 24-28

Cebanu Marcel
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

The interdisciplinary approach tends to be a fundamental principle of contemporary science and a modern system of education. Interdisciplinary physics with other subjects aimed at methodological relations, established between disciplines and transferring methods from one discipline to another. The interdisciplinary work are exposed premises, the advantages of interdisciplinary correlations; presented selected topics are interdisciplinary, which are fundamental knowledge of physics

Cuvinte-cheie
interdisciplinary links, premises, benefits, Methods, studies