Articolul precedent |
Articolul urmator |
564 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-10 10:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022:53 (3) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Fizică (1735) |
SM ISO690:2012 CEBANU, Marcel. Corelații interdisciplinare în învățarea fizicii. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 24-28. ISBN 978-9975-50-197-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 12, 2017 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.022:53 | ||||||
Pag. 24-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The interdisciplinary approach tends to be a fundamental principle of contemporary science and a modern system of education. Interdisciplinary physics with other subjects aimed at methodological relations, established between disciplines and transferring methods from one discipline to another. The interdisciplinary work are exposed premises, the advantages of interdisciplinary correlations; presented selected topics are interdisciplinary, which are fundamental knowledge of physics |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinary links, premises, benefits, Methods, studies |
||||||
|