Libertatea academică - între realitate și adevăr
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
637 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4228)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
DONOAGĂ, Diana. Libertatea academică - între realitate și adevăr. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 247-252. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Libertatea academică - între realitate și adevăr

CZU: 37.01

Pag. 247-252

Donoagă Diana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

The theme of "academic freedom" comes back when we talk about a crisis in education.  In this article, we want to show that the debate on academic freedom involves redefining the academic environment. Moreover, academic freedom means that teachers have the power to define themselves, but also their responsibility to know how to redefine the challenges faced by education. The emergence of academic freedom, the ability of each member of the institution to fearlessly expose his own opinions and ideas, to participate directly in influencing decisions, is the only way to re-establish education.