Interaction et discours autonome et flexible dans la classe de langue
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
763 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-12 15:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.133.1 (17)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244)
SM ISO690:2012
SOLCAN, Angela. Interaction et discours autonome et flexible dans la classe de langue. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 232-240. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Interaction et discours autonome et flexible dans la classe de langue

CZU: 37.016:811.133.1

Pag. 232-240

Solcan Angela
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând modul prin care copilul învață limba maternă, ne referim la un proces de dobândire inconștientă (latentă) a sunetelor, cuvintelor, frazelor și structurilor gramaticale indispensabil pentru comunicarea cu cei din jur. Produsul acestei interacțiuni a copilului cu lumea înconjurătoare este o achiziție implicită, ascunsă, când copilul spicuiește cunoștințe fără a primi instrucțiuni oficiale. În timp ce procesul de învățare a limbii se naște dintr-o interacțiune între un individ, care are rol de elev, și altul, cu rol de învățător, și această asimilare a regulilor, prin corectarea și remedierea erorilor, printr-un control lingvistic, este un proces explicit. In concluzie, menționăm că competența de învățare a limbii străine nu trebuie să excludă cea de achiziționare. În acest sens, se dorește ca mediul școlar de învățare să-l plonjeze pe elev în situații interactive inspirate din viața reală, care favorizează achiziționarea limbii într-un context de comunicare flexibilă și autonomă.