Articolul precedent |
Articolul urmator |
1054 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-09 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2'42 (2) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Ein überblick über wissenschaftliches arbeiten mit schwerpunkt auf abstract, bericht und bibliografie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 217-224. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2'42 | ||||||
Pag. 217-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile pedagogice sunt: rezumat, raport, bibliografie, discurs, comentariu, agendă, eseu, compunere, articol, expozeu, studiu de caz, glosar, lucrare pentru acasă, protocol, referat, recenzie. Obiectivul major al articolului este de a cerceta rezumatul, raportul și bibliografia și de a elucida următoarele întrebări: Care sunt caracteristicile acestor tipuri de texte? Care sunt posibilitățile și domeniile de utilizare? La ce trebuie să atragem atenția? Articolul oferă anumite informații, repere și sfaturi referitor la aceste trei tipuri de texte. |
||||||
|