Ways of presentig the meaning of new items at the pre-intermediate level
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1201 7
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-30 22:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111'374 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905)
Limba engleză (672)
SM ISO690:2012
SAGOIAN, Eraniac, SAGOYAN, Agunik. Ways of presentig the meaning of new items at the pre-intermediate level. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 179-183. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Ways of presentig the meaning of new items at the pre-intermediate level

CZU: 37.016:811.111'374

Pag. 179-183

Sagoian Eraniac, Sagoyan Agunik
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul abordează importanţa predării vocabularului şi a tehnicilor inovatoare de prezentare a sensului elementelor noi la nivel intermediar. Nevoia din ce în ce mai mare de limba engleză a creat o cerere imensă de învăţare a limbii engleze în întreaga lume. În prezent, milioane de oameni doresc să-şi îmbunătăţească nivelul de limba engleză, iar oportunităţile de învăţare a limbii engleze sunt oferite în multe moduri diferite. Cu sute de mii de cuvinte în limba engleză, predarea vocabularului poate părea o perspectivă ce intimidează. Prin urmare, învăţarea vocabularului este o parte importantă a procesului de dezvoltare a elevilor.