Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-14 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.017 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2000) |
SM ISO690:2012 ȚURCANU, Mihaela. Educarea stimei și respectului față de persoanele adulte la preșcolarii superiori prin jocuri cu subiect pe roluri. In: Interuniversitaria, Ed. 14, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 14, pp. 283-288. ISBN 978-9975-50-234-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 14, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 14, Bălți, Moldova, 3 mai 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.017 | ||||||
Pag. 283-288 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses a critical examination of many scientists in the field of early education. The study results of our evaluation demonstrates that Bredan V., Nicola I., Miron I., Sacaliuc N., contributed to highlighting the need for Education Honor and Respect for Adults in Higher Preschoolers through role-playing games. The term of respect and honor are synonymous. The concept of esteem and respect can be interpreted in the following way: justice, understanding, politeness, dedication. These qualities must be developed in children from the earliest age, since they underlie the formation of future generations. |
||||||
Cuvinte-cheie Scientists education honor respect esteem generation role-playing games, higher, Preschoolers justice understanding politeness dedication children. |
||||||
|