Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-08 13:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:821 (38) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3897) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2971) |
SM ISO690:2012 БУРАЧЕВА, Елена. Межпредметные связи и межпредметная интеграция как один из важных принципов в преподавании литературы. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 259-266. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:821 | ||||||
Pag. 259-266 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyses, determines and describes possibility of realizing cross-curricular links and cross-curricular integration as one of the most important principles of teaching literature. Author distinguishes and analises 3 basic types of integration: with consistent linking of integrated subject, with parallel linking and with mixed, encircled type of of integrational linkage. |
||||||
|