Strategii de formare a competenţelor scrise la elevii din gimnaziu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
543 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 21:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811.135.1+821.135.1] (29)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085)
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Liubovi. Strategii de formare a competenţelor scrise la elevii din gimnaziu. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 356-366. ISBN 978-9975-3370-4-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.3, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Strategii de formare a competenţelor scrise la elevii din gimnaziu

CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1]

Pag. 356-366

Cibotaru Liubovi
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2020


Rezumat

In the disciplinary curriculum of Romanian language and literature, the field of communication is divided into two subdomains: oral communication - oral didactics and written communication - didactics of writing and editing [12, pp. 12-14]. In this context, it shall be remind that the communicative - functional paradigm means that students are studying Romanian not to learn rules and definitions but to communicate, based on rules and definitions, in all circumstances of life. Thus, the oral communication activities carried out by the teacher with his pupils directly contribute to the chiseling / refinement of oral communication skills. Unlike Romanian language and literature lessons, communication lessons aim to develop oral communication of pupils. These lessons involve different communication interactions: teacher - student, student - teacher, student - student, pupil - group of students, etc.