Învățământul istoric din Republica Moldova în contextul politicilor și strategiilor educaționale contemporane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
690 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 17:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014:94(478) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Istoria Moldovei. Republica Moldova (67)
SM ISO690:2012
BODAREU-CERETEU, Galina, STRATULAT, Raisa. Învățământul istoric din Republica Moldova în contextul politicilor și strategiilor educaționale contemporane. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 78-88. ISBN 978-9975-3370-4-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.3, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Învățământul istoric din Republica Moldova în contextul politicilor și strategiilor educaționale contemporane

CZU: 37.014:94(478)

Pag. 78-88

Bodareu-Cereteu Galina1, Stratulat Raisa2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2020


Rezumat

The formation of the educational ideal through the historical education is an important task in the contemporary educational policy of the Republic of Moldova. International cooperation agreements in the field of education, signed by the Republic of Moldova with foreign educational institutions, are implemented through projects to ensure the quality of education, to improve university management and curriculum, to promote the mobility of students and teachers, to organize scientific researches, etc.