Articolul precedent |
Articolul urmator |
690 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 17:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014:94(478) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Istoria Moldovei. Republica Moldova (67) |
SM ISO690:2012 BODAREU-CERETEU, Galina, STRATULAT, Raisa. Învățământul istoric din Republica Moldova în contextul politicilor și strategiilor educaționale contemporane. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 78-88. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014:94(478) | ||||||
Pag. 78-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The formation of the educational ideal through the historical education is an important task in the contemporary educational policy of the Republic of Moldova. International cooperation agreements in the field of education, signed by the Republic of Moldova with foreign educational institutions, are implemented through projects to ensure the quality of education, to improve university management and curriculum, to promote the mobility of students and teachers, to organize scientific researches, etc. |
||||||
|