Lego we do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
731 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 23:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia, GROSU, Olga, BOSTAN, Marina. Lego we do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 320-331. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Lego we do 2.0: crearea și implementarea proiectelor interdisciplinare

CZU: 37.02:004

Pag. 320-331

Burlacu Natalia, Grosu Olga, Bostan Marina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

Now in order to be able to talk about a pupil's performance, one must take into account the tremendous amount of knowledge and skills that he / she has to form / develop during his / her school life. The authors, being adepts of action learning, analyze the multiple formative possibilities of the LEGO WE DO 2.0 educational sets in the creation and implementation of interdisciplinary projects in this article. This research is presented as an empirical, qualitative and comparative-descriptive framework.