Interrelația dintre inteligența emoțională și strategiile de soluționare a conflictelor la școlari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
636 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-04 11:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942-053.2+37.015.3 (2)
Psihologie (3362)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
RACU, Iulia, MANICA, Liliana. Interrelația dintre inteligența emoțională și strategiile de soluționare a conflictelor la școlari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 106-119. ISBN 978-9975-3370-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.1, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Interrelația dintre inteligența emoțională și strategiile de soluționare a conflictelor la școlari

CZU: 159.942-053.2+37.015.3

Pag. 106-119

Racu Iulia, Manica Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2020


Rezumat

The article presents the research of emotional intelligence and strategies that pupils choose in conflict situations. As results we established that there is connectivity between emotional intelligence level and strategies patterns in conflict situation at preadolescents. The preadolescents with high level of emotional intelligence in conflict situations use more frequently accommodation and collaboration.