Articolul precedent |
Articolul urmator |
636 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-04 11:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.2+37.015.3 (2) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, MANICA, Liliana. Interrelația dintre inteligența emoțională și strategiile de soluționare a conflictelor la școlari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 106-119. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.2+37.015.3 | ||||||
Pag. 106-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the research of emotional intelligence and strategies that pupils choose in conflict situations. As results we established that there is connectivity between emotional intelligence level and strategies patterns in conflict situation at preadolescents. The preadolescents with high level of emotional intelligence in conflict situations use more frequently accommodation and collaboration. |
||||||
|