Articolul precedent |
Articolul urmator |
580 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 23:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+37.015.3 (10) |
Psihologie (3327) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Stela, BIVOL, Rodica. Anxietatea la elevii mici. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 98-106. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.7+37.015.3 | |||||
Pag. 98-106 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article presents the results of anxiety and school anxiety at little school children. The purpose, hypotheses, sample and methodology are described. In experiment were included 50 children of 9 – 10 ages. As results we established that 26% of children have a very high level of anxiety. Also anxiety the high level of anxiety is more characteristic to girls than boys. The results for school anxiety are near the same. 8% of children manifest a very high level of school anxiety and high level of anxiety are characteristic only for girls. |
|||||
|