Situații de învățare la lecțiile de geografie în clasa a IX-a prin aplicarea organizatorilor grafici
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
834 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 10:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (22)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430)
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Situații de învățare la lecțiile de geografie în clasa a IX-a prin aplicarea organizatorilor grafici. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 78-83. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Situații de învățare la lecțiile de geografie în clasa a IX-a prin aplicarea organizatorilor grafici

CZU: 37.02:91

Pag. 78-83

Sochircă Elena, Mamot Vitalie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

Scopul articolului este focusat pe aplicarea organizatorilor grafici la lecțiile de geografie, evidențiind în același timp eficiența acestora în procesul educațional la clasa a IX-a. Aplicarea organizatorilor grafici în cadrul lecțiilor prezintă o importanță deosebită întrucât determină promovarea unei activități didactice de sistematizare a conținuturilor; implicarea activă și creativă a elevilor în cadrul lecțiilor de geografie pentru stimularea gândirii productive și divergente; formarea deprinderii elevilor de a găsi singuri informații, de a lucra în echipă, de a aplica cunoștințele în diferite situații din cotidian, de a conștientiza stilurile de învățare pe care le preferă; de a încuraja autonomia elevului și promovarea învățământului prin cooperare.