Articolul precedent |
Articolul urmator |
834 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 10:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:91 (22) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Situații de învățare la lecțiile de geografie în clasa a IX-a prin aplicarea organizatorilor grafici. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 78-83. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:91 | ||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul articolului este focusat pe aplicarea organizatorilor grafici la lecțiile de geografie, evidențiind în același timp eficiența acestora în procesul educațional la clasa a IX-a. Aplicarea organizatorilor grafici în cadrul lecțiilor prezintă o importanță deosebită întrucât determină promovarea unei activități didactice de sistematizare a conținuturilor; implicarea activă și creativă a elevilor în cadrul lecțiilor de geografie pentru stimularea gândirii productive și divergente; formarea deprinderii elevilor de a găsi singuri informații, de a lucra în echipă, de a aplica cunoștințele în diferite situații din cotidian, de a conștientiza stilurile de învățare pe care le preferă; de a încuraja autonomia elevului și promovarea învățământului prin cooperare. |
||||||
|