Studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
773 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 20:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (22)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430)
SM ISO690:2012
MIRONOV, Ion, MIRONOV, Larisa. Studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 47-52. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie

CZU: 37.02:91

Pag. 47-52

Mironov Ion1, Mironov Larisa2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

În această lucrare, prezentăm unele aspecte cu privire la studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie. Studiul este axat pe implicarea elevilor în studierea patrimoniului natural al Republicii Moldova și metodologia realizării procesului educativ-instructiv cu elevii clasei a 8-a. Necesitatea studierii patrimoniului natural se datorează modernizării continue a educației geografice, în special a ecologizării acesteia și are drept scop formarea unei personalități cu un comportament critic, constructiv și civic vis-à-vis de problemele de patrimoniu la nivel global, regional și local. Relevanța studiului patrimoniului oferă legătura dintre trecut, prezent și viitor, contribuind la educația și instruirea elevilor, prin dezvoltartea multilaterală a personalității noii generații.