Articolul precedent |
Articolul urmator |
773 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 20:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:91 (22) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430) |
SM ISO690:2012 MIRONOV, Ion, MIRONOV, Larisa. Studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 47-52. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:91 | ||||||
Pag. 47-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare, prezentăm unele aspecte cu privire la studiul patrimoniului natural în cadrul orelor de geografie. Studiul este axat pe implicarea elevilor în studierea patrimoniului natural al Republicii Moldova și metodologia realizării procesului educativ-instructiv cu elevii clasei a 8-a. Necesitatea studierii patrimoniului natural se datorează modernizării continue a educației geografice, în special a ecologizării acesteia și are drept scop formarea unei personalități cu un comportament critic, constructiv și civic vis-à-vis de problemele de patrimoniu la nivel global, regional și local. Relevanța studiului patrimoniului oferă legătura dintre trecut, prezent și viitor, contribuind la educația și instruirea elevilor, prin dezvoltartea multilaterală a personalității noii generații. |
||||||
|