Investigația profesorului - modalitate de dezvoltare a ideilor despre:,,Cum alegem tema tezei de licență/master?”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
584 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 20:41
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Investigația profesorului - modalitate de dezvoltare a ideilor despre:,,Cum alegem tema tezei de licență/master?” In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 201-204. ISBN 978-9975-76-284-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Investigația profesorului - modalitate de dezvoltare a ideilor despre:,,Cum alegem tema tezei de licență/master?”


Pag. 201-204

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Rezumat

 Lucrarea prezentată își propune să aducă în prim plan relevarea unor observații, rezultate din experiențele și practica educațională personală, cu referire la activitatea desfășurată cu studenții în procesul de alegere a temei tezei de licență/master. Referitor la aspectul metodologic-practic se prezentă Algoritmul practic al activității și  resursele procedurale utilizate. În concluzie se menționează că activitatea desfășurată  oferă  posibilitatea dezvoltării la studenți a competențelor de bază necesare într-o discuție, dezbatere, precum și competența de a formula, de a alege tema tezei de licență/master.

The paper presented aims at emphasizing some observation, results from personal experience and educational practice, referring to the work carried out with the students in the process of choosing the theme of the Licentiate / Master thesis. Regarding the methodological-practical aspect, it is presented the practical algorithm of the activity and the procedural resources which are used. In conclusion, it is mentioned that this kind of activity offers the possibility to develop students’ basic competencies required in a discussion, debate, as well as the competence to formulate, to choose the theme of the licentiate / master thesis.

Cuvinte-cheie
tema tezei de licență, algoritm practic, resurse procedurale,

thesis theme, practical algorithm, procedural resources