Articolul precedent |
Articolul urmator |
584 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 20:41 |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Investigația profesorului - modalitate de dezvoltare a ideilor despre:,,Cum alegem tema tezei de licență/master?” In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 201-204. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 201-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezentată își propune să aducă în prim plan relevarea unor observații, rezultate din experiențele și practica educațională personală, cu referire la activitatea desfășurată cu studenții în procesul de alegere a temei tezei de licență/master. Referitor la aspectul metodologic-practic se prezentă Algoritmul practic al activității și resursele procedurale utilizate. În concluzie se menționează că activitatea desfășurată oferă posibilitatea dezvoltării la studenți a competențelor de bază necesare într-o discuție, dezbatere, precum și competența de a formula, de a alege tema tezei de licență/master. |
||||||
Cuvinte-cheie tema tezei de licență, algoritm practic, resurse procedurale, thesis theme, practical algorithm, procedural resources |
||||||
|