Articolul precedent |
Articolul urmator |
739 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 10:24 |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia. Abordarea interdisciplinară în cadrul ariei curriculare matematică și științe ale naturii din perspectiva diferențierii fenomenelor specifice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 181-185. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 181-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trecerea la învățământul axat pe competențe, transferarea accentului de pe disciplină pe cel ce învață a condiționat o nemijlocită schimbare în ceea ce privește abordarea procesului de predare-învățareevaluare. O oportunitate în acest sens îi revine abordării interdisciplinare a materiei. În articol sunt aduse argumente în favoarea acestei abordări. Se prezintă o analiză a gradului de corelare a chimiei cu biologia și fizica, pe baza analizei gradului de diferențierea a fenomenelor fizice, chimice și biologice. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, abordare interdisciplinară, fenomene fizice, chimice și biologice, interdisciplinarity, interdisciplinary approach, physical, chemical and biological phenomena |
||||||
|