Jocul didactic ca mecanism motivant în procesul de instruire la chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
701 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-20 19:14
SM ISO690:2012
BORBILA, Diana, COROPCEANU, Eduard. Jocul didactic ca mecanism motivant în procesul de instruire la chimie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 150-154. ISBN 978-9975-76-284-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Jocul didactic ca mecanism motivant în procesul de instruire la chimie


Pag. 150-154

Borbila Diana12, Coropceanu Eduard1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Gimnaziul Năpadova, Florești
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Rezumat

 În articol se analizează jocul didactic ca mecanism motivant în procesul de instruire la chimie, aducându-se exemple de jocuri și implementarea acestora în procesul didactic.

The article analyzes the didactic game as a motivating mechanism in the process of training in chemistry, giving examples of games and their implementation in the didactic process.