Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:18 |
SM ISO690:2012 VOLONTÎRI, Olesea. Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 116-121. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 116-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning |
||||||
Cuvinte-cheie dual learning, blendad learning |
||||||
|