Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
583 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:18
SM ISO690:2012
VOLONTÎRI, Olesea. Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 116-121. ISBN 978-9975-76-284-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist


Pag. 116-121

Volontîri Olesea
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Rezumat

 The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning

Cuvinte-cheie
dual learning, blendad learning