Visible teaching and Inquiry-Based Learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
735 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-02 13:12
SM ISO690:2012
CALALB, Mihai. Visible teaching and Inquiry-Based Learning. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 62-66. ISBN 978-9975-76-284-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Visible teaching and Inquiry-Based Learning


Pag. 62-66

Calalb Mihai
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Rezumat

Sunt examinate metode de predare, care conțin o componentă esențială de feedback. Este arătat că în conformitate cu teoria Visible Teaching and Learning comunicarea bidirecțională profesor – elev ar trebui să fie prezentă în orice metodă modernă de predare. Este descris conceptul de Inquiry Based Education și este demonstrată corelarea lui puternică cu teoria Visible Teaching and Learning. Sunt prezentați factorii de impact asupra învățării a diferitor metode constructiviste de predare. Este evidențiat rolul comunicării și a efortului personal de învățare în formarea cunoștințelor sustenabile.

Teaching approaches with strong feedback component are examined. Is shown that according to the theory of Visible Teaching and Learning bidirectional teacher – student communication should be presented within any modern teaching approach. The concept of Inquiry Based Education is described and its strong correlation with Visible Teaching and Learning is demonstrated. The impact factors on learning of some constructivist teaching methods are presented. The role of communication and student’s personal learning effort in the formation of sustainable knowledge is highlighted.