Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 0 |
SM ISO690:2012 МАВРОДИ, Мария, ЯНИОГЛО, Мария. Маркетинговый подход как инструмент формирования программы развития учреждения дошкольного образования. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 87-91. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 87-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the features of using the marketing approach in education and depicts the use of the algoritm for the formation of a preschool institution program. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing approach, teachers marketing, marketing in education |
||||||
|