Articolul precedent |
Articolul urmator |
697 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 12:47 |
SM ISO690:2012 POPA, Valentin. Cauzele declinului învăţământului în România. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 62-65. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The causes of the decline in the quality of education in Romania, selected for analysis in this study, are: the school disorder generated by the grouping of several children with ADHD in the same group of students, the expansion of the offer of university education, having an effect on the quality of the graduates and the declining qualification of the staff didactic, due to the reduction of the efficiency of the university education. |
||||||
Cuvinte-cheie Quality, efficiency, school disorder, ADHD, decline, causes |
||||||
|