Articolul precedent |
Articolul urmator |
875 173 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 20:53 |
SM ISO690:2012 LITVIN, Eugeniu. Particularitățile managementului serviciilor. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 1, pp. 312-316. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 312-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
However, the specificity of services, which leads to a differentiation from the production of material goods, reveals certain characteristics of services. These characteristics have been the subject of the study for many specialists, most of whom have similar opinions stating that services are characterized by intangibility, inseparability of production and consumption, variability and perishability. Also, services require direct contact between their provider and customers and involve user participation in its production. |
||||||
Cuvinte-cheie management, servicii, economie, client |
||||||
|