Particularitățile managementului serviciilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
875 173
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 20:53
SM ISO690:2012
LITVIN, Eugeniu. Particularitățile managementului serviciilor. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 1, pp. 312-316. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 1, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Particularitățile managementului serviciilor


Pag. 312-316

Litvin Eugeniu
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2019


Rezumat

However, the specificity of services, which leads to a differentiation from the production of material goods, reveals certain characteristics of services. These characteristics have been the subject of the study for many specialists, most of whom have similar opinions stating that services are characterized by intangibility, inseparability of production and consumption, variability and perishability. Also, services require direct contact between their provider and customers and involve user participation in its production.

Cuvinte-cheie
management, servicii, economie, client