Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 13:19 |
SM ISO690:2012 CHICUŞ, Nicolae, CUŞCĂ, Valentin. Tradiţie şi inovaţie în educaţie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 1, pp. 21-24. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 21-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Some aspects related to the realization of educational policy at Chişinău “Ion Creangă” State Pedagogical University in the context of implementing the Bologna Process and the Education Code of the Republic of Moldova are revealed in this article. Based on the performed analysis, the authors formulate a set of suggestions aimed at actions which are necessary in the administrative aspect to improve the management of educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie educational policy, Bologna process, the management of educational process, higher education strategy, cycles of studies, transfer credits, quality of studies, criteria evaluation by descriptors, technologization of training, university management, online training system, educational values, moral values, public-private partnership, tradition in education, innovation, doctoral schools, scientific council, politică educaţională, procesul Bologna, managementul procesului educaţional, strategia învățământului superior, cicluri de studii, credite transferabile, calitatea studiilor, evaluare criterială prin descriptori, tehnologizarea instruirii, managementul universitar, sistem de instruire on-line, valori educaţionale, valori morale, parteneriat public-privat, tradiţie în educaţie, inovaţie, şcoli doctorale, consiliu ştiinţific |
||||||
|