Postulate ale axiologiei educaţiei ca ştiinţă pedagogică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
609 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-14 08:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4228)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
BEȚIVU, Aurelia. Postulate ale axiologiei educaţiei ca ştiinţă pedagogică. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 266-268. ISBN 978-9975-50-235-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8, 2018
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018

Postulate ale axiologiei educaţiei ca ştiinţă pedagogică

CZU: 37.01

Pag. 266-268

Bețivu Aurelia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The axiological approach to pedagogical real scenes of the modern world is considered in the article. We aim to further develop the understanding of scientific objectivity beyond the notion of the axiology of education as an interdisciplinary science at the level of relations between pedagogy and philosophy in general, between the general theory of education and the general theory of curriculum, as fundamental pedagogical sciences, on the one hand, and axiology,as a field of philosophy

Cuvinte-cheie
philosophy, axiology, education, interdisciplinary, education axiology, epistemological criteria