Diagnosticarea oportunităţii proiectării şi organizării activităţilor în instituţiile de învăţământ extraşcolar prin intermediul experimentului de constatare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
563 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-01 12:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.1 (22)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, FLOREA, Viorica. Diagnosticarea oportunităţii proiectării şi organizării activităţilor în instituţiile de învăţământ extraşcolar prin intermediul experimentului de constatare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 236-250. ISBN 978-9975-50-235-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8, 2018
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018

Diagnosticarea oportunităţii proiectării şi organizării activităţilor în instituţiile de învăţământ extraşcolar prin intermediul experimentului de constatare

CZU: 374.1

Pag. 236-250

Silistraru Nicolae, Florea Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

In this article we intend to present the analysis of the experimental findings data on the design and organization of the activities in the extracurricular institution. The initiation of the observational experiment was aimed at highlighting the necessity and opportunity of designing activitties in extracurricular educational institutions, reflecting the specifics of organizing the educational process, which is organized and systemical.

Cuvinte-cheie
projects planning, pedagogical model, extracurricular institution