Formarea competenţei de inovare prin cercetare a viitorilor pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
665 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 12:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:001.895 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Victoria. Formarea competenţei de inovare prin cercetare a viitorilor pedagogi. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 181-185. ISBN 978-9975-50-235-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8, 2018
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018

Formarea competenţei de inovare prin cercetare a viitorilor pedagogi

CZU: 378.126:001.895

Pag. 181-185

Cojocaru Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The current society brings more and more demanding requirements to the educational system. These changes are due to the considerable changes in the past decades, to the need for active, initiative citizens able to integrate into this society and to participate in their further progress. The research is intended mainly for the formation and self-formation of all categories of teaching staff, is a result of a complex research-innovation-development approach and represents a significant argument for the need to develop the competence of innovation through research for the rationality of the evolution of the educational system.

Cuvinte-cheie
research, innovation, development, initiation, scientific research