Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 12:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:001.895 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria. Formarea competenţei de inovare prin cercetare a viitorilor pedagogi. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 181-185. ISBN 978-9975-50-235-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 8, 2018 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126:001.895 | ||||||
Pag. 181-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The current society brings more and more demanding requirements to the educational system. These changes are due to the considerable changes in the past decades, to the need for active, initiative citizens able to integrate into this society and to participate in their further progress. The research is intended mainly for the formation and self-formation of all categories of teaching staff, is a result of a complex research-innovation-development approach and represents a significant argument for the need to develop the competence of innovation through research for the rationality of the evolution of the educational system. |
||||||
Cuvinte-cheie research, innovation, development, initiation, scientific research |
||||||
|