Articolul precedent |
Articolul urmator |
522 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 14:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (427) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Activități și practici specifice marketingului resurselor umane în cadrul întreprinderilor. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 166-169. ISBN 978-9975-50-235-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 8, 2018 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138 | ||||||
Pag. 166-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analysis of the impact of human resources management, marketing, human resources and in the light of its effects on the competitiveness of the enterprise becomes a theme increasingly widely researched in the scientific literature. Modern marketing is considered crucial for the success of today's organization, the miraculous solution resolves its problems, the basic tool in achieving great performance and maintaining the competitiveness of the enterprise. At the present time became, as it influences the lives of everyone, being the means by which it gives people the standard of living. |
||||||
Cuvinte-cheie human resources marketing, human resources management, the brand of employer, employment application, job offer |
||||||
|