Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
741 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 15:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72:316.356.2 (1) |
Psihologie (3327) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (964) |
SM ISO690:2012 LOZAN, Ala. Forma de disciplinare parentală și dezvoltarea personalității copilului.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 67-75. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.72:316.356.2 | |||||
Pag. 67-75 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Disciplinarea copilului înseamnă a sprijini copilul să învețe comportamente noi, dezirabile, a-i ajuta să-și dezvolte competențe și simțul responsabilității propriilor acțiuni. Cercetarea are scopul de a estima și de a argumenta importanța educației parentale și rolul familiei în socializarea copilului, în pregătirea lui pentru a se adapta cu ușurință în contexte diferite de viață. |
|||||
Cuvinte-cheie disciplinare, stil de educație, disciplinare pozitivă, disciplinare punitivă, controlul parental, suportul parental, educație parentală, rolul familiei, Discipline, style of education, positive discipline, negative discipline, parental control, parental support, parental education, family role |
|||||
|