Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 13:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:371.5 (1) |
Psihologie (3368) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 BÎRLE, Delia Iuliana, ILLE, Ramona. Credințele elevilor cu privire la inteligență (implicaţii pentru mediul şcolar).. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 21-27. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:371.5 | ||||||
Pag. 21-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Carol Dweck a revoluționat modul în care ne raportăm la motivație și orientarea scopurilor, la efort și abilitate și percepția rolului lor în obținerea performanței, și, poate cel mai important aspect, a cercetat credințele oamenilor cu privire la inteligență, credințe pe care, ulterior le-a numit mindset. Astfel, se face distincția între un mindset flexibil, respectiv un mindset rigid. Cel din urmă este specific persoanelor care cred cu tărie că ne naștem cu un set fix de abilități și nu prea putem face ceva pentru a le schimba, pe când indivizii cu un mindset flexibil consideră că prin muncă, efort susținut și prin învățare, pot să dezvolte abilitățile și pot să devină din ce în ce mai buni în ceea ce își propun. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, orientarea scopurilor, inteligenţă, mindset rigid, mindset flexibil, abilităţi, motivation, goal orientation, intelligence, rigid mindset, flexible mindset, abilities |
||||||
|