Parteneriatul grădiniţă-familie în educaţia copiilor cu deficienţe afective
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
631 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 13:46
SM ISO690:2012
SACALIUC, Nina. Parteneriatul grădiniţă-familie în educaţia copiilor cu deficienţe afective. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 277-281. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Parteneriatul grădiniţă-familie în educaţia copiilor cu deficienţe afective


Pag. 277-281

Sacaliuc Nina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2019


Rezumat

This article addresses the problem of kindergarten family partnership in the education of children with emotional deficiencies. Only in close collaboration with the family can the tasks of educating children with emotional deficiencies be successfully resolved.

Cuvinte-cheie
partnership, kindergarten-family partnership, affective deficiencies