Articolul precedent |
Articolul urmator |
631 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 13:46 |
SM ISO690:2012 SACALIUC, Nina. Parteneriatul grădiniţă-familie în educaţia copiilor cu deficienţe afective. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 277-281. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 277-281 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the problem of kindergarten family partnership in the education of children with emotional deficiencies. Only in close collaboration with the family can the tasks of educating children with emotional deficiencies be successfully resolved. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership, kindergarten-family partnership, affective deficiencies |
||||||
|