Articolul precedent |
Articolul urmator |
762 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-09 21:35 |
SM ISO690:2012 BLOJ, Emil Sorin. Adolescentul dislexic. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 249-252. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 249-252 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The adolescent with special educational requirements faces a double problem: related to intellectual boundaries and social marginalization. For this reason, dyslexic adolescents need a particular approach and additional language enhancement exercises. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescent, problem, social marginalization, dyslexic |
||||||
|