Clasa incluzivă: abordări şi strategii didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
766 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 19:48
SM ISO690:2012
VOLMER, Ştefania, BANU, Liliana. Clasa incluzivă: abordări şi strategii didactice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 181-184. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Clasa incluzivă: abordări şi strategii didactice


Pag. 181-184

Volmer Ştefania, Banu Liliana
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

The article addresses the issue of inclusive education. The author considers various approaches to the organization of the inclusive education process and the inclusion of children with special educational needs in the educational process. Didactic strategies in organizing and implementing an inclusive learning process are considered.

Cuvinte-cheie
didactic strategies, inclusive education, special educational needs