Articolul precedent |
Articolul urmator |
766 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 19:48 |
SM ISO690:2012 VOLMER, Ştefania, BANU, Liliana. Clasa incluzivă: abordări şi strategii didactice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 181-184. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
Pag. 181-184 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article addresses the issue of inclusive education. The author considers various approaches to the organization of the inclusive education process and the inclusion of children with special educational needs in the educational process. Didactic strategies in organizing and implementing an inclusive learning process are considered. |
|||||
Cuvinte-cheie didactic strategies, inclusive education, special educational needs |
|||||
|